طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی


طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی

طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی ، جستار فروشگاه های اینترنتی به حدی مشهور است که روزانه میتوانیم تعداد زیادی از تبلیغات در این حوزه  ها در فضای مجازی دنبال و رسیدگی کنیم . به ویژه وقتی که فناوری و سخیف حیات جامعه ملت را به سمت خانه نشین شدن هدایت میکند ، بهترین گزینه برای خرید فرآورده یا خدمات مورد نیاز افراد خرید بصورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی می باشد . چراکه با دسترسی سریع تر ، حق گزینش بیشتر و رسیدگی ریزبین و مد نظر را برای ما فراهم می سازد .

  

طراحی بنر تبلیغاتی فروشگاه اینترنتی

شاید بتوان سوژه بنر فروشگاهی را از دیگر موضوعات جداسازی کرد و فولدر جداگانه از لحاظ فاکتور های موجود در طراحی بنر آن قرار داد . تبلیغات بنری فروشگاه های اینترنتی از بر خلاف بنر های خدماتی مثل بنر تور مسافرتی ، بنر میزبانی وب ، بنر پنل اس ام اس و … که اغلب روی شناسایی خدمات بصورت یکسان تمرکز می کنند ، در تبلیغات فروشگاهی محوریت طراحی بنر تبلیغاتی بر روی کالا یا محصولات است ، یا به نوعی فرآورده محور است . و معمولا هر فروشگاه اینترنتی با توجه به حجم متعدد محصولات خود ، طی روزهای انبوه از بنر های مختلفی سهم میگیرد که در هرکدام بصورت جداگانه روی محصولی خاص از آنگونه ای خاص طرفداری میکند و از طریق بنر تبلیغاتی به جذب کاربران اینترنتی برای دعوت به  خرید آنلاین کاربرد میکنند .

چه عاملی مایه کامیابی بنر فروشگاهی می شود ؟

فراموش نکنید که درباره بنر فروشگاهی صحبت میکنیم ، Banner از جنس فروشگاه اینترنتی از جهات مختلف دارای تفاوت هایی با سایر موضوعات  طراحی بنر است و اگر میخواهید راهی مطمئن برای موفقیت در تبلیغات این عرصه داشته باشید ، به واقع نیازمند خرج زیادی برای کمپین های تبلیغاتی خویش هستید . چراکه هدفمند بودند در این جستار حرف نخست را می زند ، اینکه شما توانایی این را داشته باشید در صورت ممکن برای هر دسته ویژه از محصولات خود یک طراحی بنر و کمپین تبلیغاتی برپایی کنید ، قدم های نکوداشتن برای ترقی و افزایش فروش خویش برداشته اید  .

نمونه کار طراحی بنر فروشگاهی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.