طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحی بنر میزبانی وب

طراحی بنر میزبانی وب

طراحی بنر میزبانی وب

طراحی بنر میزبانی وب یا هاستینگ برای شرکت هایی که به اجاره ی سرور های وب سایت می پردازند . بنر هاستینگ یا میزبانی وب همواره جزو پر نمایش ترین نوع تبلیغ در امر تبلیغات بنری است . که میتوان نمایش این گونه Bannerr ها در وب سایتی با موضوعات مرتبط تحت وب بیشتر  مشاهده کنیم .

  

طراحی بنر میزبانی وب و هاستینگ

همانگونه که برای بنر تبلیغاتی با موضوعی دیگر مثل بنر تور مسافرتی  یا بنر فروشگاهی و مواردی دیگر … باید به موضوع طرح دقت ویژه ای شود ،بنر میزبانی وب هم از این چارچوب پیروی میکند با این تفاوت که با توجه به نوع موضوع برخی طرح بندی ها متفاوت از دیگر موضوعات است . به نوعی هر بنر دارای قابلیت ها مختص به خود است و با اهداف متفاوتی انجام می شود ، بدلیل اینکه تبلیغ در کنار طراحی بنر خود میخواهد به انتقال پیامی بپردازد و بیننده را از خدمات خود باخبر سازد .

نکات مشترک در بین بنر های میزبانی وب

چیزی که در بین اکثریت بنرهای میزبانی سایت مشترک است ، در انتخاب شعارهای تبلیغاتی ست که توسط مدیران تبلیغ دهنده انتخاب میشود ، که  اکثرا در محدوده ی متنی ( هاست پرسرعت ، هاست پربازدید ، هاست ایران ، سرور های قدرتمند اختصاصی و … ) و کلماتی از این قبیل خلاصه می شود  که اغلب بیش از 90 درصد بنر هایی با این موضوع از آن بهره میگیرند .

مخاطبین طراحی بنر های وب هاستینگ چه کسانی هستند ؟

معمولا افرادی که هدفمند تبلیغات میکنند خیلی به این چالش اهمیت می دهند و موفق ترین تبلیغ دهندگان کسانی که هستند بنر تبلیغاتی خود را در نقطه هدف قرار میدهند ، به طور کل هدفمند ترین مکان برای قرار گیری طراحی بنر تبلیغاتی میزبانی وب ، انجمن ها تخصصی کامپیوتر ، برنامه  نویسی وب ، دانلود نرم افزار است .

نمونه بنر هاستینگ :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.