بهینه سازی متن در بنر تبلیغاتی میتواند اثرات مثبتی در روند طراحی بنر و نمایش آن برای کاربران داشته باشد . خیلی بنر ها این روزها مشاهده می شود که درون خود تعداد متن های زیاد و تصاویر متعددی را جای داده اند که به طور اصول طراحی بنر و … اینکار انجام می شود .
کم دقتی اجرای طرح و کم توجهی به بحث کاربر پسند بودن Banner یکی از موضوعاتی که در اینگونه طرح های بیشتر نمود می کند .
گاها طرح هایی را میبینیم که در آن تعداد زیادی متن یا شعار تبلیغاتی سود آور وجود دارد ، این متن ها وقتی از حد مجاز و استاندارد خود گذر میکند آزار دهنده می شوند و کاربران بجای جذب به آن ها ، از دیدن این Bannerr ها چشم پوشی میکنند .
اغلب مدیران تبلیغ دهنده بر این باور هستند که تا جای ممکن خدمات و فعالیت های قابل ارائه ی خود را درون یک بنر کوچک قرار دهند ، اما متاسفانه نمی دانند اینگونه بنر ها با توجه به شلوغی متون و … از جانب دید مخاطب رد خواهد شد و به دلیل کم حوصلگی کاربران ، کمتر توجه و یا اصلا توجهی به این طرح ها نمیکنند .
اگر بخواهیم به عنوان یک طراح Banner به این موضوع بپردازیم اینگونه خواهد شد : ما در طراحی با توجه داشته هایی که مشتری محترم در اختیارتمان قرار میدهد برنامه ریزی و ایده پردازی را انجام می دهیم ، وقتی متن های زیادی وجود داشته باشد ، به واقع دست طراح برای ایجاد و خلق افکت های متعدد و جذاب بسته میشود . و صرفا تمرکز بر روی نمایش متن ها خواهد رفت . در صورتی که اگر توجه داشته باشید معمولا طرح های موفق هستند حال که در بنر ، چه در لوگو و کارت ویزیت و … که خلوت و اصولی دیزاین شده اند .
در تبلیغات بنری خلوت تمرکز همزمان هم رو گرافیک کار بیشتر است و روی حرکات موشن گرافیک در Banner . که این موضوع توجه بیشتر مدیران تبلیغ دهنده برای انتخاب متن مناسب را تبلیغ را طلب میکند.
انتهای مطلب .