طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

چه مواردی برای کاتالوگ مبلمان الزامی است

کاتالوگ مبلمان برای افرادی که مدیر یک شرکت تولیدی مبل هستند یا حتی فروشنده مبلمان در کشور جزو موارد مهم و اساسی محسوب می شود ، چرا که از طریق کاتالوگ مبل میتوانند طرح های جدید خود در قالب چاپ کاتالوگ در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهند و با این کار حس بهتری را از طریق یک Furniture Catalogue به مشتریان خود انتقال می دهند .

کاتالوگ مبلمان راهی مناسب برای معرفی محصولات

طراحی کاتالوگ مبلمان

طراحی کاتالوگ مبلمان

  

علت استفاده از کاتالوگ مبل چیست :

اکثریت فروشندگان یا تولید کنندگانی که در صنعت مبلمان اداری و خانگی و … فعالیت می کنند هدفی که برای طراحی کاتالوگ یا حتی طراحی بروشور در نظر دارند برای معرفی محصولات خود است ، از این طریق به خوبی میتوانند با ذکر توضیحات مرتبط با محصول به ویژگی ها و مدل های  مختلفی از محصولات بپردازند .

الزاماتی که برای طراحی کاتالوگ مبل باید رعایت شود :

 

برنامه ریزی اولیه قبل از چاپ کاتالوگ و حتی طراحی آن  

قبل از طراحی و چاپ هر نوع تبلیغات ، چه بساء مواردی دیگر مثل کارت ویزیت ، بنر و … حتما می بایست یک برنامه و هدف سازی از قبل داشته باشید که به چه دلیل میخواهید اینکار را انجام و به چه نتیجه ای میخواهید برسید . بی گدار به آب نزنید و از روی شوق تصمیمی نگیرید ، حتما پیش از تصمیم گیری کمی فکر و برنامه ریزی کنید تا اینکار برای شما نتیجه بهتری به همراه داشته باشد .

صرف زمان مناسب برای طراحی و چاپ کاتالوگ 

مشکلی که همواره در چند سال گذشته گریبان گیر خیلی از افراد شده است ، زمان است. چیزی که بیش از پیش به جای توجه بیشتر به آن توجه کمتری به آن می شود و اینکار باعث ضربه خوردن طراحی کاتالوگ و یا حتی طراحی بروشور آن ها می شود .

تصاویر خاص برای کاتالوگ های خاص

تصاویر در کاتالوگ و بروشور بی شک حرف اول را میزنند ، اگر شما میخواهید یک طرح موفق داشته باشید که وقتی مشتری یا مصرف کننده با دیدن آن تا میزان زیادی مجذوب محصول شما شود ، به هیچ عنوان از تصاویر قافل نشوید ، عکس ها در Furniture catalog مهمترین عامل موفقیت آن هستند و چشم پوشی از انتخاب تصاویر مناسب و جذاب شدیدا میتواند باعث افت و کاهش فروش شما از طریق چاپ کاتالوگ شود .

استفاده بیش از حد از متن در طراحی

متن ها  یکی دیگر آیتم هایی است که اگر اصولی و به موقع از آن استفاده نشود باعث آزار خواننده کاتالوگ می شود ، پس باید به موقع ، کوتاه و  خلاصه ، در جای مناسب متون و توضیحات محصولات خود را قرار دهید .

  • نمونه کاتالوگ مبل 
نمونه کاتالوگ مبل

نمونه کاتالوگ مبل

اینا کلیدی ترین مواردی بودن رعایت آن تاثیر بسزایی در طرح شما خواهد داشت .

با دیدگاه خود به بهبود این مطلب کمک کنید .

انتهای پیام .

اختصاصی توسط رضاگراف .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.