طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحی کاتالوگ سینمایی

طراحی کاتالوگ سینمایی ، اگر شما به سینماها سری زده باشید و یا حتی برای یک بار به سینماهای کشور برای دیدن فیلم مورد علاقه تون رفته باشید ، در سالن انتظار با تبلیغات کاغذی می شوید که در قالب طراحی بروشور و طراحی کاتالوگ به چاپ رسیده اند و در اختیار شما قرار داده می شود . بطور طبیعی طرح این کاتالوگ و بروشور ها بصورت دوره ای با تغییر فیلم ها رو پرده سینما تغییر می کند و با فیلم های جدیدتر بروزتر می شوند .

طراحی کاتالوگ سینمایی 

در رضاگراف ، به واقع در تلاش هستیم که به موضوعاتی بپردازیم که شاید کمتر به آن ها اشاره شده است . همچون طراحی بروشور ساختمان ،کاتالوگ سینمایی هم جزو همین دسته است . بهره گیری از طراحی و چاپ کاتالوگ و حتی طراحی بروشور به خوبی میتواند روی هر صنف یا کسب و کاری موثر باشد . در catalogee سینمایی هم با وجود موضوع خاص و جذابی که دنبال می کند این امر به وضوع دیده خواهد شد .

طراحی کاتالوگ سینمایی

طراحی کاتالوگ سینمایی

  

کاربرد چاپ کاتالوگ فیلم 

وقتی شما به سینما می روید و حتی برای دقایقی در سالن انتظار می نشینید ، وقت بسیار مناسبی است که به دیدن کاتالوگ و بروشور هایی که در اختیار شما قرار دارد نگاهی بیاندازید . و با مطالعه و دیدن صفحات آن زمانی را صرف آشنایی بیشتر با موضوع سینما کنید .

چه موارد در کاتالوگ سینمایی بیشترین تاثیر گذاری را دارد ؟

از دو جنبه چاپ کاغذی مثل کاتالوگ یا طراحی بروشور در سینما و یا حتی در مهمانی های دورهمی سینمایی ها مورد استفاده قرار میگیرد . اگر شما یک تهیه کننده فیلم باشید و یا حتی صاحب یک سینما ، میتوانید از cataloge یا brochuree برای شناساندن هرچه بیشتر به مخاطبین سینمایی درباره فیلم خود بگویید ، اینکار با استفاده از تصاویر بازیگران ، توضیحات درباره فیلم نامه و داستان فیلم میسر می شود و باید بدانید که مخاطبین به دیدن تصاویر مهیج و جذاب هنرمندان خود علاقه مندی دارید و در کنار یک داستان و روایت خوب در یک فیلم ، اشتیاق بیشتری برای دیدن آن فیلم پیدا میکنند .

نمونه کاتالوگ سینما

چاپ کاتالوگ سینما

چاپ کاتالوگ سینما

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.