طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحی بنر تور مسافرتی


طراحی بنر تور مسافرتی

طراحی بنر تور مسافرتی ، یکی از موضوعات بسیار در امر طراحی بنر تبلیغاتی می باشد . بنر تور مسافرتی همانند دیگر موضوعات بنر جزو حساس ترین بنر ها در عرصه تبلیغات بنری محسوب می شود . چرا که افرادی که عموما کاربر هدف این تبلیغات هستند ، سخت پسند و خاص پسندند .

طراحی بنر تور مسافرتی

در سایت رضاگراف طراحی های مختلفی در کاربری ها گوناگون انجام شده است ، از جمله طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی لوگو و حتیکارت ویزیت که در جای خود همانند بنر تبلیغاتی به موضوعات مختلف آن ها می پردازیم .

  

ویژگی های بنر تبلیغاتی تور مسافرتی

طراحی بنر تور مسافرتی ویژگی های زیادی شامل میشود ، از جمله ی آنها می توانیم به استاندارد هر بنر یعنی برند سازی مناسب برای شرکت گردشگری به وجود آورد . در ادامه آن در از لحاظ بودجه تبلیغات بنری کمبودی نداشته باشید به سادگی می توانید پوشش خوبی از معرفی تورهای  مسافرتی که انجام می دهید داشته باشید .

در ادامه با توجه به قدرت تبلیغات بنری و کاربرد های خاص طراحی بنر گیف ، بخوبی با حرکات متحرک جذاب و خلاقانه حس خوبی از سفر با  تورهای شما به مسافران انتقال دهید که اینکار در نوع خود می تواند جذب بیشتری از بیننده بنر را برای شما همراه داشته باشد .

چرا از بنر برای تبلیغات گردشگری استفاده می کنیم ؟

کتمان کردن تاثیر تبلیغات بنری به ویژه استفاده از طراحی بنر تبلیغاتی خاص و خلاقانه کار عاقلانه ای نخواهد بود ، این روزها تبلیغات از طریق بنر در فضای مجازی بیش از پیش محبوبیت داشته و روزانه اثر بخشی استفاده از این تبلیغات بیشتر می شود. چراکه اینکار راهکاری مناسب برای تبلیغات در اینترنت و صفحات وب محسوب می شود ، تبلیغاتی که در گذشته تنها به نوع چاپی و کاغذی مثل کارت ویزیت ، بروشور و کاتالوگ خلاصه می شدند .

پیشنهاد رضاگراف برای تبلیغات بنری گردشگری :

با توجه به پیشرفت رو افزون کاربران از فضای مجازی ، امروزه تبلیغات از طریق طراحی بنر و نمایش آن در قالب کمپین های بزرگ تبلیغات کلیکی می تواند راهی مناسب برای افزایش فروش شرکت های گردشگری باشد .

نمونه بنر تور مسافرتی : 

برخی نمونه کارهایی که زمینه تور های گردشگری توسط سایت رضاگراف انجام شده است.

طراحی بنر آژانس مسافرتی

طراحی بنر آژانس مسافرتی آریا نهاد

بنر گردشگری

بنر گردشگری آریام تور

انتهای مطلب .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.