طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

ویژگی های کارت ویزیت چیست

ویژگی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت رضاگراف : کارت شما میتواند به صورت مربع در ابعاد 6*6 یا مستطیل شکل در سایز 6*9 به درخواست شما با قیمت های مختلف به چاپ برسد . کارت ویزیت میتواند در ابعاد یا اندازه های کوچک دارای تاثیر گذاری بالایی در برخورد اولیه شما با شخص متقابل داشته باشد  .

همانطور که در مطلب پیشین کارت ویزیت چیست گریزی به معرفی کارت تجاری زدیم و چند خطی همراه شما بودیم ، بخش عمده وظیفه کارت ویزیت را باید راه ارتباطی کوچک و مختصر برای معرفی و آشنایی افراد جهت معرفی چکیده ای از سمت شغلی و تلفن تماس و … با افراد متقابل  بدانیم .

ویژگی طراحی کارت ویزیت

ویژگی طراحی کارت ویزیت

  

برخلاف تبلیغات کاغذی دیگر در عرصه چاپ افست مانند چاپ و طراحی بروشور ، طراحی کاتالوگ صنعتی ، تراکت و … که هر کدام در جای خود ویژگی خود دارند . کارت ویزیت با توجه به انتخاب جنس و نوع میتواند در کنار اهمیت دادن با طراحی آن نقش مهمی را برای مدیران و افراد در  ملاقات های حضوری ایفا کند .

بزودی و در ادامه مقالات طراحی کارت ویزیت حتما به مباحث مرتبط همچون اندازه ، جنس کارت های تجاری ، مدل و نمونه طرح کارت آشنا خواهی شد .

چاپ کارت ویزیت 

چاپ کارت ویزیت میتواند با نقش بندی ، رنگ و طرح های گوناگون صورت بگیرد ، البته این امکان در صورتی میسر می شود که طراح کارت توجه ویژه ای بر اصول رنگ و طرح بندی داشته باشد ، با قوائد استاندارد طراحی کارت ویزیت به خوبی آشنا باشد تا هنگامی که طرح شما به چاپ میرسد  دارای کمترین اختلاف رنگی و کیفیتی را شامل شود.

برخلاف برخی افراد که نگاهی مبتدی به کارت ویزیت داشته و آن راهی برای افزایش میزان فروش کالا میدانند که این نوع افراد سخت در اشتباه هستند بلکه طراحی کارت ویزیت و چاپ تنها در حس تحریک مشتریان و ارزیابی اولیه از شخصیت و کلاس کاری شما را شامل می شود .

حال باید پرسید که آیا شما می توانید از یکی مهم ترین و موثرین راه های جلب نظر مصرف کننده و مشتریان بهره کامل را ببرید یا خیر ؟

انتهای مطلب .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9369


مقالات طراحی بنر :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.