طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

آشنایی با طراحی کارت ویزیت کتان

کارت ویزیت کتان

طراحی کارت ویزیت رضاگراف : کارت ویزیت کتان را باید جزو دسته قدیمی و پرفروش در چاپخانه ها بدانیم این نوع با توجه به دارا بودن برخی  ویژگی ها توانسته مشتریان زیادی رو به سمت خودش جذب کند .

آشنایی با کارت ویزیت کتان

جنس کتان در فرم های کارت ویزیت کتان آلمان 350 گرمی ، کارت ویزیت کتان امباس 300 گرمی و کارت ویزیت کتان پلاستیک به چاپ می رسد . که عمومی ترین و پرفروش ترین آن را باید کتان آلمان بدانیم .

طراحی کارت ویزیت کتان

طراحی کارت ویزیت کتان

  

در بین انواع بزرگ و مختلف کارت های تجاری که میتوان آن ها را از لحاظ مدل ، جنس و تعرفه و ابعاد به تعداد نسبتا زیادی تقسیم کنیم ،که در بین آن ها کتان را باید جزو نوع اولیه معرفی بکنیم ، این نوع کارت همانطور در بالا به آن اشاره داشتیم از لحاظ کیفیت و قیمت و حتی تعرفه طراحی برای  مشتریان بصرفه و معقول تر به حساب می آید .

کتان به نوع بافتی که در کاغذ این کارت ویزیت ها در چاپ افست استفاده می شود گفته می شود . در چاپ افست با جنس کتان بر خلاف جنس لمینیت رنگ ها بر روی کار نمی نشیند و زیبایی بیشتر این نوع در طراحی کارت ویزیت هنگامی جلوه بیشتری پیدا میکند که در آن از رنگ های روشن در طراحی استفاده و بکار گرفته شود .

اندازه و ابعاد عمومی کارت ویزیت کتان :ر

اندازه کتان در قالب و فرم عمومی با سایز 8/5 در 4/8 برای جنس آلمانی و در برخی دیگر با سایز 9 در 5/5 چاپ می شود . اما در این افرادی که توان مالی بیشتری دارند می توانند از فرم های اختصاصی سایز و مدل دلخواه را سفارش دهند .

بزودی و در راستای سلسه مقالات سامانه طراحی بنر رضاگراف ، با دیگر جنس های کارت از جمله سلفون مات و براق – لمینیت ها و … آشنا خواهید  شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.