طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

چرا کارت ویزیت های ساده محبوب ترند

چرا کارت ویزیت های ساده محبوب ترند

اغلب وقتی به طرح برخی کارت ویزیت های تجاری و بازرگانی نگاهی می اندازیم در عمق آن به یک نقطه مشترک می رسیم که چرا این مقدار طرح های ساده و بی آلایش هستند . سوال در ذهن ما ایجاد می شود که آیا طراح کارت توانایی طراحی یک کارت جذاب و اعمال عناصر گرافیکی در  طرح نداشته و بسنده به چند خط متن ، شماره تماس و یا ایمیل کرده است  !؟

از نگاه ما ( طراحی بنر و توسعه گرافیک رضاگراف )  می شود طرح کارت ویزیت را به بخش های مختلفی تقسیم کرد که کدام در جای خود و برای افراد مختص به خود دارای ویژگی های و کاربرد های مختلف و میزان تاثیر پذیری گوناگونی هستند . دسته اول را باید به نوع تجاری – گرافیکی تشبیح کنیم که این در نوع طراحی علاوه بر سادگی ، خلاقیت را هم به آن اضافه میکنید و در طراحی آن ترکیبی از سادگی و خلق ایده را استفاده می کنید که البته بخش خلاقیت را کمتر در تم های داخلی طراحی کارت ویزیت مشاهده میکنید و اکثر تجار و افراد واحد های ارشد بازرگانی بیشتر بر  روی ساده بودن طرح حتی صورت مستقیم و غیر مستقیم نیازی مفهوم دار بودن طرح هم تاکیدی ندارند . که این موضوع متاسفانه بر خلاف مدیران موفق اروپایی می باشد .

طراحی کارت ویزیت

طراحی کارت ویزیت

  

سادگی در کنار توانایی ایده پردازی و پرداختن به خلاقیت وابسته به موضوع طرح می تواند کیفیت – جذابیت و میزان تاثیر گذاری را تا حد بالایی افزایش دهد .

کارت ویزیت های بازاری :

کارت های بازاری بیشتر برای کسب و کارهای کوچک استفاده می شود که در این بین میتوان به تولیدی ها ، مارکت – فروشگاه ها ، سرویس دهنده های خدماتی و … اشاره داشت و اغلب برای طراحی کارت ویزیت با این موضوعات کمتر به خلوت بودن و معیار های بازاریابی توجه می شود ، بلکه  بیشتر تمرکز بر روی معرفی خدمات قابل ارائه گذاشته می شود .

لینک کوتاه مطلب : http://reza-graph.ir/?p=9628

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.