طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

بروشور تبلیغاتی چیست

آشنایی با بروشور تبلیغاتی :

بروشور ، جزو دسته تبلیغات کاغذی به حساب می آید که در بین تبلیغات چاپی از نوع موثر و تبلیغات پویا به شمار می رود طراحی بروشور را باید هم از لحاظ نوع جنس ، کاربرد و فرم ، کاملا طراحی در هم خانواده خود در زمینه ی دیگر تبلیغ های چاپ شده بر روی کاغذها بدانیم .

بروشور تبلیغاتی چیست

بروشور تبلیغاتی چیست

  

چاپ بروشور را میتوان به عنوان یکی از راه های مناسب جهت ارائه و معرفی خدمات به مصرف کنندگان بازار هدف خود بدانیم . چراکه درBrochure بر خلاف طراحی کاتالوگ شما بیشتر به جزئیات کالا تولید شده خود برای معرفی به مصرف کننده می پردازید و با توضیح جامع و کاملی در مورد خدمات خود به آن ها می دهید مشتریان ارتباط نزدیکتری با کالای شما برقرار می کند.

مثلا شما یک فروشنده خودرو های لوکس در کشور هستید و برای ارتباط نزدیکتر با مشتری و جذب آن به خرید خودرو میتوانید با ارائه یک بروشوربه معرفی محصولات و آشنایی هرچه بیشتر با خصوصیات داخلی خودرو بپردازید .

بدین صورت :

خودروی بی ام دبلیو M2 مدل 2016

{ دارای موتور قدرتمند 365 اسب بخاری در دور موتور 6500 (rpm) و گشتاور 465 نیوتن متر در دور موتور 1400 تا 5560 }

{ چرخ های آلیاژ آلومینیومی با ساختار شبکه ای و تایرهای سوپر اسپورت میشلین پایلوت }

و …

متن فوق را به همراه تصاویر مرتبط در یک قالب و فرم مشخص در بروشور تبلیغاتی به همراه توضیحات تکمیلی مورد نیاز برای مصرف کننده قرار  می دهید .

چاپ Brochure رو میتوانید با قیمتی نسبتا پایین اما با تعداد یا تیراژ بالا ( 1000 عدد یا  بیشتر )  انجام دهید ،  یکی از دلایل روی آوردن اکثر مدیران به این نوع تبلیغ . جذاب بودن و حمل آسان برای مشتریان ، باز بودن دست طراح جهت استفاده از تصاویر دلخواه و مرتبط با موضوع شرکت می باشد . در کنار آن کمپانی یا شرکت می توانند با استفاده تصاویر به دلخواه و سلیقه خود به همراه متن های تبلیغاتی در طراحی بروشور خود بهره مند شود .


 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.