طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت

استفاده از روانشناسی رنگ میتواند به بهبود هرچه بهتر طراحی کارت ویزیت شما کمک ویژه ای داشته باشد ، وقتی کارت ویزیت خود را برای اولین  به مشتریان بالقوه ارائه می دهید . استفاده از رنگ در کارت های کسب و کار و تجاری یکی از عناصر مهم برای انتقال مفهوم به حساب می آید و شما می توانید با اعمال رنگ های خاص پیامی پنهان اما الهام بخش را به مشتریان انتقال دهید . در هنگام انتخاب رنگ در طراحی کارت ویزیت بهتر است  درک درستی از شناخت رنگ ها و درک معانی آنها داشته باشید .

روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت

روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت

  

گاها پیش میاد در طرح کارت ویزیت طراح از رنگ دلخواه برای طراحی استفاده می کند که حتی به صورت مستقیم دارای تضاد با لوگو و نام تجاری  دارد که این موضوع بدون چک کردن و اهمیت دادن به رنگ برند ، باعث بی مفهومی رنگ در کارت می شود و این امر باعث کاهش میزان تاثیر پذیری در مخاطب می شود .

روانشناسی رنگ ها در کارت ویزیت (رنگ سفید)

رنگ سفید را میتوانید به عنوان رنگ استاندارد و بدون ریسک بنامیم ، رنگی که امن و محافظه کارانه برای اکثر کسب و کار ها بحساب می آید درطراحی به عنوان رنگ پایه در بیشتر مواقع از رنگ سفید استفاده می شود که تنها در موارد خاص مانند هم خوانی با لوگو یا آرم تجاری و … دیگر نمیتوان آن را گزینه خلاقانه بدانیم و کارت ویزیت هایی که با رنگ زمینه سفید طراحی و چاپ می شوند محوریت تمرکز بر روی تصاویر و متن ها می  باشد .

همچنین شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف در طراحی کارت ویزیت معانی متفاوتی را به مشتریان القاء کنید مثل رنگ قرمز روشن، آبی،  سبز، نارنجی، زرد، فیروزه ای، صورتی، قرمز و یا بنفش و … که هر کدام در جای خود میتواند تاثیر و مفهوم را نشان دهد .

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.