طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغات چاپی حاوی اطلاعات متنی و تصویری می باشد که تلفیق این اطلاعات در مرحله طراحی کارت ویزیت انجام می گیرد. عکس یکی از عناصر تبلیغاتی است که در طراحی بنر و طراحی کاتالوگ و بروشور بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. ولی در مورد کارت ویزیت شرایط کمی متفاوت است. ماهیت کارت ویزیت به گونه ایست که تا حد امکان باید عناصر متنی و تصویری غیر ضروری را از آن حذف کرد و در عوض سعی شود از طراح های ساده و البته خلاقانه در طراحی آن بهره برده شود.
معمولاً انتظاری که از یک کارت ویزیت کامل و بی عیب و نقص می رود، این است که کارت ویزیت در کنار جذابیتی که دارد، نام برند و خدمات آن را  (در حد چند کلمه) بیان کند و راه یا راه های ارتباطی را به مشتریان نشان دهد. حال می توان برای درک بهتر مخاطب و معرفی سریع خدمات یا محصولات ارائه شده، عکس یا تصاویری را در طراحی کارت ویزیت به کار برد.

به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت

به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت

  

آیا به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت لازم است؟

این سؤالی است که جواب آن کاملاً به سلیقه طراح یا صاحب کارت بستگی دارد. از آن جا که کارت ویزیت فضای محدودی را داراست و نمی توان اطلاعات متنی و تصویری زیادی را در آن گنجاند، بهتر است در صورتی از عکس استفاده شود که لزومی به وجود آن در طراحی کارت ویزیت باشد. البته گاهی بعضی از عکس ها می توانند به کارت ویزیت زیبایی ببخشند. عکس ها را می توان به صورت تکی یا تلفیقی در گوشه و کنار کارت ویزیتگنجاند و یا به صورت transparency یا مخفی در پیش زمینه کارت ویزیت قرار داد. این امر کاملاً سلیقه ایست که البته باید به جنبه مخاطب پسند بودن آن نیز توجه داشت. یکی از مزایای به کارگیری عکس در طراحی کارت ویزیت این است که بیننده از دور هم می تواند متوجه فیلد کاری شرکت  تبلیغ کننده شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.