جایگاه طراحی کارت ویزیت در بین ابزارهای تبلیغاتی

دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 22:50

صنعت تبلیغات همانند هر صنعت دیگری در جهان با پیشرفت های چشم گیری همراه بوده به طوری که هر ساله ابزارها و روش های تبلیغاتی جدیدی به این صنعت راه می یابند. این ابزارها در یک دسته بندی کلی به تبلیغات دیجیتالی و آنلاین و تبلیغات چاپی تقسیم می شوند که البته هر کدام از آن ها خود، دسته بندی هایی دارند. یکی از تفاوت های عمده این دو دسته این است که در تبلیغات چاپی بحث کیفیت چاپ نیز مطرح است که در خدمات چاپ توجه ویژه ای به آن وجود دارد. طراحی کارت ویزیت یکی از خدمات تبلیغاتی است که از سال ها پیش مورد استفاده و استقبال شرکت ها، کسب و کار ها و حتی افراد حقیقی قرار گرفته است. کارت ویزیت به عنوان یک ابزار قوی تبلیغاتی و به عبارتی یکی از پرکاربردترین آن  ها، ویژگی های منحصر به فردی را داراست که محبوبیت فعلی اش را بعد از این همه پیشرفت در دنیای تبلیغات مدیون همین ویژگی ها و کارایی هاست.

جایگاه طراحی کارت ویزیت در بین ابزارهای تبلیغاتی

جایگاه طراحی کارت ویزیت در بین ابزارهای تبلیغاتی

  

طراحی کارت ویزیت همچنان یکی از پرکاربردترین ها

چند دلیل را می توان برای محبوبیت کارت ویزیت بیان کرد:
• کارت ویزیت به عنوان کوچکترین ابزار تبلیغات چاپی بسیار جمع و جور بوده و با توجه به اندازه کوچکی که دارد به راحتی قابل حمل است. مخصوصاً اینکه سایز کارت ویزیت به گونه ایست که راحت در جیب و کیف پول قرار می گیرد.
• شاید خواندن تمام مطالب یک کاتالوگ یا بروشور و یا حتی بنر و پوستر زمان بر باشد و مخاطب به دلیل عدم وقت یا حوصله لازم از خیر آن ها بگذرد. ولی کارت ویزیت حاوی مطالب بسیار کوتاه است و فقط در چند ثانیه می توان محتویات آن را مشاهده کرد.
• چاپ و طراحی کارت ویزیت از کم هزینه ترین و مقرون به صرفه ترین راه های تبلیغاتی است که می تواند بازدهی بالایی را در تبلیغات و جذب  مشتری داشته باشد.

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.