طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

قیمت کارت ویزیت طراحی و چاپ

قیمت کارت ویزیت شامل دو بخش مجزا از هم می شود ، یک بخش قیمت طراحی کارت ویزیت است و دیگر قیمت چاپ کارت ویزیت این بخش تشکیل دهنده قیمت گذاری در امر کارت ویزیت می باشد . شاید خیلی افراد به دنبال قیمت کارت ویزیت باشند و آگاهی کامل در این باره نداشته باشند که ما امروز در راستای مقالات اختصاصی رضاگراف ( مقالات طراحی کارت ویزیت ) به این موضوع تا جای ممکن به صورت جامع می پردازیم تا بتوانید پاسخ سوالات ذهنی خود در این باره را بخوبی بگیرید .

قیمت کارت ویزیت

اگر چه تعرفه طراحی همانطور که در مطلبی پیش درباره قیمت طراحی کاتالوگ پرداختیم در وب سایت ها و شرکت ها مختلف دارای متغیرات زیادی هستند نمی توان اشاره یا ارزیابی دقیقی درباره تعرفه طراحی انجام داد . این موضوع در تمام بخش های طراحی بنر ، مانند طراحی کاتالوگ ،طراحی بروشور ، طراحی کارت ویزیت ، طراحی ست اداری و … و حتی موارد جزئی تر مثل ( طراحی تراکت ، هدر سایت ، طراحی استند ) به همین طریق تشبیح می شود و تحت هیچ عنوان قانون معین و از پیش تعریف شده ای درباره قیمت کارت ویزیت وجود ندارد که ما بخواهیم طبق یک مبلغ استاندارد و تعریف شده توسط یک مرجع اصلی از مبلغ طراحی و چاپ با خبر باشیم .

قیمت کارت ویزیت

قیمت کارت ویزیت

  

در خط اول همین مطلب اشاره داشتیم که تشکیل دهنده امر قیمت کارت ویزیت و پرداختن به این موضوع دو بخش قیمت طراحی کارت ویزیت وقیمت چاپ کارت ویزیت است که در زیر به توضیح جامع ترین میپردازیم .

قیمت طراحی کارت ویزیت

اگر شما کمی در اطراف خود پرس و جو کرده باشید یا حتی نگاهی به تعرفه طراحی گرافیک در سایت های مختلف اینترنتی کرده باشید قیمت ها  خیلی متغیر و دارای نوسان می باشد ، حال اگر بخواهیم به علت این نوسان موجود اشاره داشته باشیم . باید بگوییم هر وب سایت ، دفتر تبلیغاتی ، شرکت های طراحی و … بر اساس میزان رقابت پذیری . کیفیتی که برای طراحی کارت ویزیت ارائه میکنند . عمکرد پشتیبانی از مشتریان و … جز مواردی هستند که میتواند در قیمت کارت ویزیت موثر باشند . درباره طراحی کاتالوگ یا بروشور هم به همین صورت در شرکت ها تعیین می شود .

شروع قیمت طراحی کارت ویزیت از مبالغی اندک 7000 ت در برخی مواقع شروع و تا سقف 100 الی 150 تومان متغیر است . حتی گاها دیده می شود که کارت ویزیت را بصورت رایگان هم طراحی میکنند .

قیمت چاپ کارت ویزیت 

قیمت چاپ کارت ویزیت تا حدودی بر خلاف قیمت طراحی است . بدلیل اینکه دارای یک روال نوسانی کمی در قیمت گذاری است و نمیتوان مانور زیادی در قیمت گذاری آن داد . اگر در طراحی شما مشاهده می کنید که در برخی دفاتر با 7000 تومان و در برخی شرکت ها با 1500000 هزار تومان طراحی انجام می دهد . این مورد در امر چاپ کارت ویزیت متفاوت است و شما شاهد با این اختلاف نخواهی بود . تفاوت تعرفه طراحی در موضوع چاپ در شهر ها و استان های مختلف . دفاتر و شرکت های تبلیغاتی گونانون دارای اختلاف کمی هستند و این نوسان قیمت به حدود 20 تا 300 هزار تومان خواهد شد .

بزودی به بررسی قیمت ها در طراحی بروشور ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بنر ، طراحی تراکت و  مواردی از این قبیل در امر چاپ میپردازیم .

قیمت های انواع کارت ویزیت

کارت ویزیت ، با توجه به جنس های مختلف که شامل می شود دارای مبالغ متفاوتی هستند . شروع قیمت را میتوان با جنس کارت ویزیت کتان مثال زد که با قیمت 25 تا 355 تومان شروع و چاپ می شود . که با توجه به بودجه و جنس مورد علاقه توسط شما انتخاب می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.