طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

استفاده از QR code در طراحی کارت ویزیت

یکی از روش هایی که چند وقتی است در طراحی کارت ویزیت باب شده، استفاده از QR code می باشد. QR code ها منحصر به فردند. یعنی با وجود این که همه آن ها به نظر شبیه به هم می آیند، ولی هر کدام حاوی اطلاعات منحصر به فردی است که اگر با یک دستگاه QR code خوان اطلاعات آن ها را جستجو کنید، به طور اتوماتیک به صفحه ای در فضای اینترنتی هدایت می شوید که مربوط به آن QR code خاص می باشد. حال این صفحه می تواند یکی از صفحات سایت یا وبلاگ باشد و یا لینک یک شبکه اجتماعی و یا حتی یک صفحه مستقل.

استفاده از QR code در طراحی کارت ویزیت

استفاده از QR code در طراحی کارت ویزیت

  

ولی چرا استفاده از QR code در طراحی کارت ویزیت را توصیه می کنیم؟

دلیل این است که QR code ها در کارت ویزیت یا در کل در تبلیغات نوعی اطلاعات تصویری به شمار می روند و نه اطلاعات متنی. این مطلب را بارها در مقالات طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور بیان کردیم، باز هم می گوییم. آمارها نشان داده که در تبلیغات، سایت های اینترنتی و شبکه های  اجتماعی مخاطبان مطالبی که جنبه تصویری دارند(مانند فیلم و عکس)، بیشتر از مطالبی است که نسبت عکس به متن کمی دارند و یا محتوای آن ها کاملاً متنی می باشد. پس اگر به دنبال راهی برای افزایش جذابیت در طراحی کارت ویزیت خود هستید می توانید از این ابزار بهره ببرید.

در چه مواردی استفاده از QR code برای طراحی کارت ویزیت مفید است؟

موارد استفاده از QR code در طراحی کارت ویزیت بستگی به نوع طراحی و البته سلیقه طراح دارد. در درجه اول باید دید که درج QR code تا چه اندازه می تواند باعث زیبایی طراحی کارت ویزیت شود. QR codee ها می توانند حاوی اطلاعات تماس، لینک صفحه اصلی سایت شرکت و یا لینک شبکه های اجتماعی شرکت باشند.
از آنجا که در طراحی کارت ویزیت فضای محدودی در اختیار دارید، بد نیست که برای مشاهده بیشتر اطلاعات، از درج QR codee استفاده کنید. در اینصورت مخاطب تمایل بیشتری برای مشاهده اطلاعات دارد تا تایپ urll سایت در اینترنت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.