طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی و چاپ کارت ویزیت دو اصل جداناشدنی از یکدیگر هستند ، هر فردی که میخواد از این ابزار قدرتمند در کسب و کار خود استفاده کار باید به موضوع مهم آن واقف باشد که برای یک طرح Business Card  حرفه ای باید به دو معقوله اهمیت دهد . در مرحله اول توجه به طراحی کارت ویزیتاست که جزو بخش هم مهم و اولیه محسوب می شود و در مرحله بعد باید جنس کاغذ برای چاپ کارت ویزیت توجه کند . اگر چه همچنان هستند افراد بسیاری که زیاد به مسئله توجه ای ندارد و نه به طرح خود دقت میکنند و نه جنس کاغذ برای چاپ Business Cardd .

طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی و چاپ کارت ویزیت

  

طراحی و چاپ کارت ویزیت 

اگر مقالات طراحی کارت ویزیت ما را به خوبی دنبال کرده باشید ، ما در سایت طراحی بنر رضاگراف بر این تلاش هستیم که به تمام نکات مورد نیاز برای رسیدن به یک طراحی ایده آل و حرفه ای بپردازیم . که می شود این مطالب رو در بخش مقالات طراحی کارت ویزیت ، مقالات طراحی کاتالوگ، مقالات طراحی لوگو و مقالات طراحی بنر بخوبی مشاهده کنید .

طراحی کارت ویزیت یک اصل مهم 

طراحی کارت ویزیت فقط به ایجاد یک کادر ، نوشتن خط متن ، گذاشتن لوگو در گوشه ای از کادر خلاصه نمی شود . اصول طراحی کارت ویزیت به موارد بیش از این ها احتیاج دارد ، دقت ویژه به تم رنگی کارت ، چیدمان اصولی و منحصر به فرد متون داخل Business Cardd ، در صورت تمایل به قرار دادن تصویر ، انتخاب عکس متناسب با موضوع و چشم نواز بودن تصویر و … یک امر حیاتی است .

البته قافل نشویم که این موضوعات در کنار مواردی دیگر در طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور هم صدق میکند.

چاپ کارت ویزیت

درست است که با توجه گسترش صنعت چاپ ، این امکان را برای ما فراهم میکند که در قالب های مختلف ، سایز های گوناگون و حتی در فرم های اختصاصی در شکل های متنوع طرح خود را به چاپ برسانیم ، اما باید توجه داشت که طرح خود تا جای ممکن روی جنس کاغذ مرغوب و با کیفیت به چاپ برسانیم و تا جای ممکن طراحی خود بر روی جنس های بی کیفیت و ارزان قرار ندهیم ، چراکه هر چقدر طراحی کارت ویزیت یا طراحی بروشور و کاتالوگ شما جزو برجسته ترین طرح های بازار هدف باشد ، اگر روی جنس کاغذ خوب چاپ نشود ، هیچگونه جذابیتی به همراه نخواهد  داشت .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.