طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

موضوعات داغ و کلیدی در طراحی لوگو یا آرم تجاری

روند تغییر در طراحی لوگو ها امروزه بیش از پیش سرعت بیشتری پیدا کرده است ، این روند حتی می توان آن را سریعتر از تغییر مد در لباس  دانست ! .

در راسته مقالات طراحی لوگو ، و با توجه حجم بالای این مطلب ، مقاله فوق در چند بخش تقدیم شما خواهد شد .

طراحی لوگو

طراحی لوگو

  

موضوعات داغ و کلیدی در طراحی لوگو یا آرم تجاری

امروزه روز داشتن یک آرم مناسب برای کسب و کار جزو موارد الزامی به حساب می آید . داشتن یک لوگو تجاری می تواند از جهتی باعث افتخار یا خدایی نکرده جزو دسته طراحی لوگو های منسوخ شده حساب شود . از آنجایی که آرم شرکت صدایی رسا از برند و نام تجاری شما محسوب می  شود و به طور مستقیم با مشتریان و مخاطبان سر و کار دارد قطعا می بایست حامل پیام به مخاطب از طریق ساده ترین راه های بصری باشد و از این رو حفظ دقیق موارد و نکات مهم در طراحی لوگو جزو ضروریات طراحی می باشد .

با این حال ، مشکل یا سوال اینجاست که آیا با این صنعت متزلزل و طاقت فرسا ، رقابت در کسب و کار های مختلف و … آیا یک طرح لوگو به اندازه کافی می تواند انعطاف پذیر و نشانه مناسبی از یک برند تجاری باشد یا خیر ! . در ادامه شما را با انواع روش هایی که در شاکله ی طراحی آرم تاثیر  پذیر هستند آشنا خواهیم کرد.

 

لوگو های فلت 

این سبک جزو مدرن ترین و بروزترین سبک های طراحی لوگو در حال حاضر می باشد ، اکثر شرکت ها بزرگ و کوچک روند طراحی آرم خود به سمت فلت یا تخت هدایت کرده اند ، برخی از مارک و برند ها مانند Netflix ، مایکروسافت ، گوگل ، IHOP و … از بعد ( 3D )  در لوگو خارج و به سبک فلت ( 2DD ) تبدیل شده اند . زیباشناسی ساده تنها دلیل برای محبوبیت سبک طرح های فلت نیست . سادگی مطلق به آن اجازه می دهد تا بتوان آن را در مقیاس و اندازه ، در هر پلتفورم نمایشی به خوبی به نمایش در آید . 

موضوعات داغ و فوق کلیدی در طراحی لوگو

موضوعات داغ و کلیدی در طراحی لوگو

 

 آرم محبوب تخت ، با میزان هیچان و جذابیت بالا توانسته جزو محبوبیت رده طراحی در چند سال اخیر قرار گیرد که موضوع در طرح های دیگر مانند ، طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی بنر وطراحی کارت ویزیت و … حس شود .

فضای منفی در لوگو

در حالی که استفاده و ایجاد فضای خالی و سفید به دنیا آماده در سال 2016 نیست ، اما برخی حرکات و بازی با ایجاد فضای سفید ( منفی ) طراحی لوگو به صورت کاملا ابتکاری می باشد و ترکیب آن در طرح به عنوان مفهوم و پیام های پنهان در طراحی آرم استفاده می شود . فضاهای منفی درطراحی لوگو کمک میکند تا به مجموعه ای از هماهنگی و ایجاد تعادل بین عناصر مورد استفاده قرار گیرد که این موضوع به ویژه در آرم یا نشان از  ویژگی های مجموعه ای از انواع اشکال با ارزش تر است .

طراحی لوگو

طراحی لوگو

پایان بخش اول .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.