طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحی لوگو برای کسب و کار

طراحی لوگو برای کسب و کار ، در حالی که صنعت امروز تبدیل شده به راحی برای ارتباط بیشتر با مشتریان و افزایش میزان ارتباط با مشتریان  هدف و تمرکز روی بخش حساس و گوناگون در امر بازایابی ، استراتژی های گذشته و بر اساس محوریت روی نام تجاری در حال مرگ و رو به پایان است . با این رویکرد قطعا نمیتوان با دانش گذشته و اعمال برخی راه های بازاریابی در حیطه تبلیغات موفق و پیشرفتی حاصل کرد .

تبلیغاتی که همچنان حساسیت های بالایی بین مردم هستند ، از طراحی بنر تبلیغاتی تا طراحی کاتالوگ و طراحی بروشور در کنار دیگر موارد مثل (  بیلبورد های تبلیغاتی ، تیزر های تلویزیونی و … ) اصلی مهم بحساب می آیند . اما اگر کمی تجربه و دانش در حیطه بازاریابی داشته باشید میدانید قبل از تمام این تبلیغات شما به یک طراحی لوگو و نام برند احتیاج دارید . برای آغاز هر کسب و کار امروزه داشتن یک لوگو اصلی مهم و حیاطی است .

طراحی لوگو برای کسب و کار

طراحی لوگو برای کسب و کار

  

طراحی لوگو برای کسب و کار

بدون شک یک هویت و نام تجاری قوی و در کنار طراحی لوگو حرفه ای موقعیت شرکت شما را در میان رقبا خود (  علاوه بر افزایش میزان آگاهی مخاطب) افزایش می دهد. یک لوگو نمایی از شمای یک شرکت یا کسب و کار است که در آن به صورت خلاصه ، کوتاه ،دارای مفهوم ، با ترکیب اشکال هندسی مخاطب را کیفیت ، محصولات و ماهیت داخلی شرکت با خبر می سازید .

هنگامی سخن از طراحی لوگو شرکت به میان می آید موارد مهمی تشکیل دهنده یک آرم یا لوگو هستند که برای افزایش میزان ماندگاری در ذهن مخاطبان و بهبود اعتبار لوگو حتما رعایت آن ها الزامی است . توجه به شکل ، رنگ ، عناصر بصری ، تایپوگرافی و یک شعار جذاب جیاطی و مهم است  که در نتیجه نهایی ماهیت یک شرکت یا کسب و کار نشان می دهد .

انتخاب نادرست هر کدام موارد بالا می تواند با شکست لوگو یا آرم مواجه شود .

 

تفاوت طراحی لوگو بر اساس صنعت و کسب و کار ها

از آنجا که هر صنعت و کسب و کار با توجه به موضوع خود دارای ویژگی ها و اهدافی هستند ، روند طراحی لوگو در خصوصیات اجرایی آن از صنعت  به صنعتی دیگر کاملا متفاوت خواهد بود . هم از لحاظ رنگ رنگ بندی ، ترکیب ، مفهوم و سبک .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.