طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحی لوگو رایگان

طراحی لوگو رایگان برای افرادی که در زمان و بودجه ی محدود نیازمند یک آرم تجاری هستند کاربرد دارد . همانطور که میدانید طراحی لوگو یک شرکت مهمترین ویژگی اولیه برای برند سازی به حساب می آید و توجه بیشتر به آن کمک زیادی به برند سازی و ماندگاری برند شما در ذهن مخاطب و بیننده خواهد گذاشت .

طراحی لوگو رایگان

مدیران را می بایست به چند دسته تقسیم کرد ، که هر مدیر و صاحب کسب و کار با توجه به شرایط فعلی خود تصمیماتی متفاوت برای طراحی لوگو شرکت خود میگیرد ، برخی ها به حدی حساس بر این موضوع هستند که زمان و هزینه متناسب با برند سازی تجاری را صرف پرداختن به شکل گیری آرم خود میکنند . اما در این بین هستند مدیرانی که داشتن یک Logoo  را صرفا برای گذران تبلیغات خود استفاده میکنند و حساسیت زیادی در  این بخش ندارند .

طراحی لوگو رایگان

طراحی لوگو رایگان

  تفاوت لوگو رایگان با اختصاصی

تصور کنید که روزانه هزاران نفر در سراسر دنیا در حال استفاده از طرح لایه باز یا نمونه لوگو هایی هستند که در سطح وب به نمایش و در اختیار  کاربران قرار داده می شود  و حتی در کشورمان این موضوع به شدت در حال رشد و دیده می شود. به واقع طرح اختصاصی با اشتراکی به هیچ عنوان قابل مقایسه با هم نیستند ، در طراحی اختصاصی شما هزینه بیشتری را اختصاص می دهید و به طبع آن صاحب اختیار و امتیاز یک اثر اختصاصی برای برند خود می شوید .اما در طرح اشتراکی شما هیچ اختیاری در قبال طرح انجام شده ندارید و هرگاه امکان این وجود دارد که طرح خود را با نام و رنگ های مختلف در سطح جامعه و فضای مجازی مشاهده کنید که این موضوع تاثیر مستقیم بر روی برند و نام تجاری شما خواهد داشت .

معرفی سایت طراحی لوگو رایگان آنلاین

اگر میخواهید در مدت زمان نسبتا کوتاه و با کمترین دانش نرم افزار طراحی لوگو و ایده پردازی نسبت به طراحی لوگو و ارم تجاری خود اقدام کنید ، ما به شما سه سایت طراحی لوگو زیر را پیشنهاد میکنیم که با توجه به ابزارهای آنلاینی که در اختیار کاربر قرار میدهند . بستر مناسبی برای ساختLogo را فراهم میکند .

  • graphicsprings.com
  • freelogodesign.org
  • logomakr.com

 

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.