طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحی آرم و لوگو

طراحی آرم و لوگو جزو لازمه های هر شرکت ، کسب و کار و … می باشد . اگر شما یک شرکت بزرگ تجاری در اختیار داشته باشید و یا حتی کسب و کاری راه اندازی کرده باشید که میخواهید اهداف بلندتری برای آن در نظر بگیرید ، مطمئنا طراحی لوگو را جزو اهداف اولیه خود قرار می دهید و در مراحل آغازین برندسازی نسبت به آن اقدام میکنید .

طراحی آرم و لوگو

لوگو و آرم تجاری را باید به چند دسته تقسیم بندی کنیم . آرم ها در دسته بندی ها مختلفی طراحی می شوند و که زیر به آن ها اشاره خواهیم کرد .

  • طراحی آرم و لوگو

    طراحی آرم و لوگو

    •   این نوع آرم ها عموما بصورت یک متن فارسی یا انگلیسی با تغییرات اعمالی بر روی فونت شکل میگیرد که در این شرکت های بزرگی وجود دارند که از این سبک برای برند و لوگو خود استفاده می کنند.
طراحی آرم نوشتاری

طراحی آرم نوشتاری

  • طراحی آرم تصویری

    • معروف ترین نوع آرم های تجاری بحساب می آید ، بطوری که طراح با استفاده از یک نماد مرتبط که نمایان گر مفهومی موضوع طرح باید به ایده پردازی می پردازد و از طریق یک تصویر به عنوان نماد ، پیام به مخاطب خود انتقال می دهد .
لوگو پلی استیشن

لوگو پلی استیشن

  • آرم های ترکیبی

    • نماد های ترکیبی ، به واقع تلفیقی از هر دو نوع تصویر و متن هستند که به نوعی یک آرم کامل محسوب می شوند ، که در آن هم از شکل یا تصویر و هم متن نوشتاری استفاده شده است و با توجه به خلاقیت طراح یک طرح ایده آل ایجاد میشود .
طراحی آرم ترکیبی

طراحی آرم ترکیبی

ویژگی لوگو ها 

در طراحی لوگو ، اختصاصی بودن موج میزند و طراح با توجه به میزان خلاقیتی که در طرح به کار می رود می تواند یک طراحی خارق العاده را از صفر تا صد ایجادکند . حال می توان در Logoo  از تایپوگرافی استفاده کرد و یا خلق یک شکل بصری مرتبط که بخوبی بتواند موضوع و مفهوم برند را انتقال دهد .

انتهای مطلب .

اختصاصی رضاگراف .

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.