طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحی لوگو آنلاین

طراحی لوگو آنلاین ، همانند دیگر خدمات و سرویس هایی که به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار میگیرد مثل طراحی بنر آنلاین ، طراحی کارت ویزیت آنلاین و موارد این چنین ، مورد تازه ای نیست و همواره در کنار ارائه طرح های اختصاصی به ویژه طراحی لوگو اختصاصی ، که از صفر تا صد  اختصاصی طراحی می شوند . در اختیار کاربران قرار میگیرد.

اگر چه تفاوت بسیاری بین طرح اشتراکی با اختصاصی وجود دارد که در ادامه به آن بیشتر می پردازیم .

طراحی لوگو آنلاین

طراحی لوگو یا آرم توسط یک پلتفورم از پیش آماده شده بر روی وب سایت ها نصب و انجام می شود . ابزار هایی در اختیار کاربر قرار می دهد که بتواند با توجه به ابزارهایی که در دست دارد به یک طرح یا نماد تجاری با توجه المان و شکل های آماده برای خود ایجاد کند .

طراحی لوگو آنلاین

طراحی لوگو آنلاین


  

تفاوت لوگو رایگان با انحصاری

تفاوت در نوع اختصاصی یا اشتراکی بودن طرح تنها به لوگو ختم نمیشود ، شما حتی در طراحی کارت ویزیت ، طراحی بنر و دیگر طراحی ها مثل کاتالوگ و بروشور هم این موضوع را میتوانید خوبی حس کنید . در طرح اشتراکی شما صاحب امتیاز کار یا اثر نخواهی بود و طرحی که در اختیار شما قرار داده می شود ، پیش و بعد از شما در دسترس کاربران دیگر هم قرار میگیرد . اما با 3600 درجه چرخش در طرح اختصاصی شما شاهد این موضوع نبوده طرحی که در اختیار شما قرار داده می شود ، کاملا اختصاصی و به انحصار شما می باشد .

همانطور که در مطلب گذشته درباره طراحی لوگو رایگان صحبت کردیم ، در ادامه آن به سه وب سایت که در این زمینه کمک خوبی به کاربران می کند را معرفی کردیم .

  • وب سایت های فوق :
    • freelogodesign.org
    • www.graphicsprings.com/start-your-logo
    • logomakr.com

انتهای مطلب .

با نظرات خود را در بهبود سطح کیفی مطالب همراهی کنید .

اختصاصی رضاگراف.

 کاتالوگ اینترنتی

آموزش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با فتوشاپ

 طراحی و چاپ کارت ویزیت

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

.طراحی بنر تبلیغاتی , طراحی کارت ویزیت , طراحی کاتالوگ , طراحی بروشور , طراحی کاور طراحی هدر ,طراحی موشن گرافیک , طراحی لوگو ,  تعرفه طراحی , طراحی استند ,  طراحی تراکت , طراحی بنر , چاپ کارت ویزیت , چاپ کاتالوگ ,چاپ بروشور کاور اهنگ , هدر سایت ,ساخت تیزر تبلیغاتی ,طراحی آرم , استند نمایشگاهی , تراکت , کاتالوگ اینترنتی , نرم افزار طراحی لوگو , پوستر محرم , پوستر دفاع مقدس فروشگاه محصولات گرافیکی , طرح لایه باز , طرح لایه باز کارت ویزیت , آموزش فتوشاپ ,آموزش فتوشاپ مقدماتی ,آموزش فتوشاپ پیشرفته , بروشور لایه بازطرح لایه باز قالب,مقالات طراحی بنر,مقالات طراحی کاتالوگ,مقالات طراحی لوگو,دانلود فونت فارسیطراحی بنر گیف,طراحی بنر فلشطراحی کارت ویزیت آنلاین ,,,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.