طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

انیمیشن «هابوب» در یزد تولید شد

واقعه طبس


یزد ـ نماینده سپاه الغدیر در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های یزد از تولید انیمیشن هابوب با کیفیت بسیار بالا خبر داد و گفت: این انیمیشن بدون کارکتر انسانی، واقعه طبس را روایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام کیانپور امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت‌های استان یزد اظهار داشت: یک انیمیشن ۳۴ دقیقه ای به نام هابوب که نام یکی از بالگردهای صحرای طبس است، در یزد تولید شد.

  ادامه مطلب ...

«حذفیات» روابط ۲ نسل را به چالش می کشد/ صمیمیتی که ظاهری است

حذفیات


کارگردان نمایش «حذفیات» عنوان کرد این اثر نمایشی رابطه نسل امروزی با خانواده های مدرنشان را به چالش می کشد.

مهدی ضیاءچمنی کارگردان نمایش «حذفیات» که به تازگی اجرای عمومی خود را در تئاتر مستقل تهران آغاز کرده است در این باره به خبرنگار مهر گفت: این اثر نمایشی کاری از گروه تئاتر گیاه شهر مشهد است و در سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر جایزه نمایشنامه نویسی بخش بین الملل را از آن خود کرد و نامزد بازیگری زن این بخش نیز بود.

  ادامه مطلب ...

ویژگی های یک تبلیغات بنری ایده آل !


امروزه با توجه به هدفمند شدن دنیای تبلیغات در وب سایت های اینترنتی ،این موضوع سبب شده است تا مدیران تبلیغ دهنده به موارد مرتبط به آگهی ها با دقت بیشتری نسبت به تبلیغ خود اگاهی داشته باشند و از سوی دیگر طراحان حوزه تبلیغات اینترنتی به ویژه طراحی بنر ، دقت و بروز رسانی دقیق تری در امر تکنیک های بصری جهت افزایش مخاطب را داشته باشند .

افرادی که تمایل دارند تبلیغات آنلاین را به بهترین شیوه برای نمایش کاربران قرار دهند پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنند . ما در این مطلب اشاره دقیق به آیتم ها و جنبه های مختلف تبلیغات بنری در سایت اینترنتی خواهیم داشت و به شما پیشنهاداتی ارائه می دهیم تا بتوانید آگهی های خود را به نحوی به نمایش در آورید که بازخورد چشم گیری برای شما همراه داشته باشد .

در تبلیغات آنلاین راه های متفاوتی پیش روی شماست ، تنوع در فرم های نمایش و شیوه های گوناگون سبب شده است تا مدیران آگهی دهنده بتوانند به صورت هوشمندانه و هدفمند تر نوع آگهی خود را انتخاب کنند . در اینجا ما به یکی از رایج ترین و محبوب ترین نوع نمایش اگهی پرداخته و با راه کار هایی که در اختیار شما قرار میدهیم ، شما را برای داشتن تبلیغ موفق و موثر راهنمایی خواهیم کرد .

  ادامه مطلب ...