طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

ویژگی های یک تبلیغات بنری ایده آل !


امروزه با توجه به هدفمند شدن دنیای تبلیغات در وب سایت های اینترنتی ،این موضوع سبب شده است تا مدیران تبلیغ دهنده به موارد مرتبط به آگهی ها با دقت بیشتری نسبت به تبلیغ خود اگاهی داشته باشند و از سوی دیگر طراحان حوزه تبلیغات اینترنتی به ویژه طراحی بنر ، دقت و بروز رسانی دقیق تری در امر تکنیک های بصری جهت افزایش مخاطب را داشته باشند .

افرادی که تمایل دارند تبلیغات آنلاین را به بهترین شیوه برای نمایش کاربران قرار دهند پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنند . ما در این مطلب اشاره دقیق به آیتم ها و جنبه های مختلف تبلیغات بنری در سایت اینترنتی خواهیم داشت و به شما پیشنهاداتی ارائه می دهیم تا بتوانید آگهی های خود را به نحوی به نمایش در آورید که بازخورد چشم گیری برای شما همراه داشته باشد .

در تبلیغات آنلاین راه های متفاوتی پیش روی شماست ، تنوع در فرم های نمایش و شیوه های گوناگون سبب شده است تا مدیران آگهی دهنده بتوانند به صورت هوشمندانه و هدفمند تر نوع آگهی خود را انتخاب کنند . در اینجا ما به یکی از رایج ترین و محبوب ترین نوع نمایش اگهی پرداخته و با راه کار هایی که در اختیار شما قرار میدهیم ، شما را برای داشتن تبلیغ موفق و موثر راهنمایی خواهیم کرد .

  

استفاده از تبلیغات بنری و تکنیک های دقیق

برای داشتن یک بنر تبلیغاتی جذاب ، استفاده از استاندارد های موجود در این حوزه کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد ، هنگامی که شما تنها در صفحه ی اینترنتی یک طرح مشاهده کنید ، عملکرد پیچیده ای نداشته و به سادگی قابل نمایش و جذب مخاطب بوده و کار دشواری برای شما به همراه ندارد ، اما دغدغه ی اصلی مدیران تبلیغ دهنده ( شرکت هایی که قصد قرار دادن تبلیغات در وب سایت هدف را دارند ) این است که آیا تبلیغ آن ها در جایگاه هایی که تعداد زیادی تبلیغ بنری ، با جذابیت های زیاد وجود دارد ، بنر آن ها به خوبی دیده می شود یا خیر ؟ . پاسخ به این سوال به بررسی های متعددی احتیاج دارد ، چرا که تکنیک ها و ویژگی های مختلفی باید برای یک Banner  تعریف شده باشد .

بنری و تکنیک های دقیق

بنری و تکنیک های دقیق

۱- یک استراتژی ایده آل و نسبتا دقیق

این آیتم یکی از مهمترین عوامل موثر در مسیر موفقیت آگهی شما می باشد و به در اولویت اول برای شما مشخص کرده ایم ، توجه داشته باشید هدف شما از تبلیغات چیست ! آیا به این موضوع کرده اید ؟ . منظور این است که باید از شروع کار تا انتهای آن را بررسی کرده باشید ، وقتی به بررسی جنبه های مختلف ثبت یک آگهی می پردازید باید برای خود مشخص کنید که اگر برای فروش یک محصول یا معرفی خدمات خود میخواهید اینکار را انجام دهید ، آمادگی اینکار را دارید ؟ .

این مساله ی بسیار مهمی است که البته این روزها کمتر شاهد کم دقتی در این موضوع هستیم اما همچنان هستند شرکت هایی که از پله دوم که شروع تبلیغات است  قدم بر میدارند . در مرحله اول شما باید یک محصول مفید یا خدمات مفیدی برای ارائه به مشتریان و کاربران هدف داشته باشید ! خدمات خود به یک ایده آل رسانده و سپس به معرفی آن از طریق تبلیغات بپردازید . در غیر اینصورت در همین ابتدا شکست را برای خود تضمین کرده اید .

۲- محتوای متنی خوب و مناسب : 

اگر بدانید انتخاب یک متن متناسب برای معرفی خدمات شرکت ، تا چه میزانی اهمیت دارد مطمئنا از همین امروز به فکر تغییر شعار ها و یا انتخاب متن با یک دقت بیشتری به این موضوع خواهید افتاد . همانطور که در {  متن بنر تبلیغاتی  } به این مساله با اشاره دقیق تری پرداخته ایم . محتوا یا همان شعار تبلیغاتی شما نقش اساسی در تبلیغ شرکت ایفا می کند و نگاه ویژه به این موضوع می تواند کمک بسیار زیادی برای اثر بخشی بیشتر بنر شما داشته باشد .

۳- ساده ، اما خلاق :

خلاق باشید و خلاقانه طراحی کنید ، اما سادگی را فراموش نکنید . این روز ها دید بیننده به آگهی کاملا متفاوت از گذشته رسیده است . بیننده ی آگهی ، کم حوصله و البته باهوش تر از قبل هستند و به سادگی نمیتوان با طرح های شلوغ و خسته کننده آن ها را فریب داد . طرح شما باید بر یک استاندارد و اصولی طراحی شود که در آن خلاقیت و جذابیت با یک سادگی خاص به نمایش در آید . نمیتوان طرح ساده در نظر گرفت و در آن هیچ نقاط قوتی قرار نداد .

سفارش طراحی کاور

۴- مخاطب شناسی و هدف درست !

بسیار مهم است اینکه شما مخاطب خود را به خوبی بشناسید . شما نمیتوانید یک گوشی موبایل که محصول شماست را برای سنین کودکان تبلیغ کنید . حتما باید تحقیق کنید که در رده سنی خریداران تلفن همراه بیشتر است و در ادامه برای باید یک جایگاه مناسب برای هم نمایش تبلیغ خود در نظر بگیرید .

مثال :

خواهان گوشی همراه با درصد زیادی نوجوانان و جوانان هستند ، تا اینجا کار به یک طرح جواب پسند و انگیزشی احتیاج است . در ادامه باید یک وب سایت خوب و کاملا مناسب برای نمایش آگهی انتخاب کنید ، مثلا یک وب سایت ورزشی گزینه ی مناسبی در این حوزه خواهد بود . جوانان و نوجوانان زیادی به این وب سایت ها مراجعه میکنند و قالبا افرادی هستند که از گوشی های هوشمند بهره مند هستند که از این رو بهترین گزینه برای نمایش بنر شما می باشد .

۵- اندازه یا سایز Banner

اندازه ها در سایت های اینترنتی متفاوت است ، گویا دستمان این روز ها خیلی بازتر از قبل شده و میتوانیم تبلیغات بنری خود را با شرایط مختلف مورد سنجش و ارزیابی قرار دهیم  .

در حدود ۱۷ سایز استاندارد موجود در طراحی بنر ما میتوانیم آن ها را به سه بخش تقسیم کنیم . تبلیغات بزرگ ، کوچک و متوسط . که هر کدام دارای ویژگی و یا معایبی هستند .

اگر میتوانید و بودجه مناسبی در اختیار دارید ، بهترین گزینه استفاده تمام سایز ها می باشد ، اما اگر محدودیت هایی در سرمایه گذاری در تبلیغات دارید ، استفاده از اندازه های متوسط ، گزینه مناسبی برای شما می باشد .

 

این مقاله ادامه دارد و بر اساس موضوع مرتبط در طری مقالات آموزش طراحی بنر در اختیار شما قرار میگیرد .

انتهای مطلب .

طراحان لوگو ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.