لوگو چیست ! ، بیاید با هم مروری داشته بر مفهوم و درک درست تری از داشتن یک طراحی لوگو که چرا آرم تجاری یا نشان را لازمه هر برند یا شرکت و کسب و کاری میدانیم . امروز در راستای مقالات طراحی لوگو بیشتر میخوایم به موضوع آرم چیست و دلایل استفاده از آن صحبت کنیم .
( What is Logo )
با یک مثال شروع میکنیم ، تا به حال شده شما وقتی میخواهیم نام خود را به فرد یا جایی معرفی کنیم و تنها نام خود را ذکر کنید ؟ ، خیر . چراکه نام خانوادگی شما هویت شماست و چشم پوشی از بی شک تاثیر منفی زیادی بر روی شما و اصالت شما میگذارد . این مثال تا حد زیادی مشابه با برند و هویت شما در امر تجارت و کسب و کار است . اگر شما یک شرکت برجسته و متشکل از افراد مختصص زیادی داشته باشید ، اما هویت نداشته باشید به واقع نه ماندگار خواهی شد نه اعتمادی جلب می شود .
وقتی نامی برای خود برند خود انتخاب میکنید تازه شروع کار هستید و برای ماندگار شدن در ذهن افراد به یک نشان احتیاج دارید که از طریق یک لوگو اختصاصی به دیگران شناسانده شوید .
به شکل های گرافیکی که درون خود مفهوم هات مرتبط با برند را شامل می شود . لوگو یا آرم و نشان میگویند . خاصیت Logo این است که با خلاقیت یک طراحی حرفه ای میتواند در یک چارچوب کوچک تصویری رازهایی را درون خود قرار دهند که در عین حال با حذف جذابیت ، خلاقیت و منحصر به فرد بودن ، هویت بصری برند شما را تشکلی دهد .
Logo ها برای شاخص شدن و نماد اصلی شرکت و برند شما به انواع مختلفی تقسیم و قابل طراحی هستند . آرم های تایپوگرافی ، آرم های تصویری و آرم های ترکیبی برجسته ترین نوع طراحی لوگو بحساب می آیند .
انتهای مطلب .