کاتالوگ مبلمان برای افرادی که مدیر یک شرکت تولیدی مبل هستند یا حتی فروشنده مبلمان در کشور جزو موارد مهم و اساسی محسوب می شود ، چرا که از طریق کاتالوگ مبل میتوانند طرح های جدید خود در قالب چاپ کاتالوگ در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار دهند و با این کار حس بهتری را از طریق یک Furniture Catalogue به مشتریان خود انتقال می دهند .
اکثریت فروشندگان یا تولید کنندگانی که در صنعت مبلمان اداری و خانگی و … فعالیت می کنند هدفی که برای طراحی کاتالوگ یا حتی طراحی بروشور در نظر دارند برای معرفی محصولات خود است ، از این طریق به خوبی میتوانند با ذکر توضیحات مرتبط با محصول به ویژگی ها و مدل های مختلفی از محصولات بپردازند .
قبل از طراحی و چاپ هر نوع تبلیغات ، چه بساء مواردی دیگر مثل کارت ویزیت ، بنر و … حتما می بایست یک برنامه و هدف سازی از قبل داشته باشید که به چه دلیل میخواهید اینکار را انجام و به چه نتیجه ای میخواهید برسید . بی گدار به آب نزنید و از روی شوق تصمیمی نگیرید ، حتما پیش از تصمیم گیری کمی فکر و برنامه ریزی کنید تا اینکار برای شما نتیجه بهتری به همراه داشته باشد .
مشکلی که همواره در چند سال گذشته گریبان گیر خیلی از افراد شده است ، زمان است. چیزی که بیش از پیش به جای توجه بیشتر به آن توجه کمتری به آن می شود و اینکار باعث ضربه خوردن طراحی کاتالوگ و یا حتی طراحی بروشور آن ها می شود .
تصاویر در کاتالوگ و بروشور بی شک حرف اول را میزنند ، اگر شما میخواهید یک طرح موفق داشته باشید که وقتی مشتری یا مصرف کننده با دیدن آن تا میزان زیادی مجذوب محصول شما شود ، به هیچ عنوان از تصاویر قافل نشوید ، عکس ها در Furniture catalog مهمترین عامل موفقیت آن هستند و چشم پوشی از انتخاب تصاویر مناسب و جذاب شدیدا میتواند باعث افت و کاهش فروش شما از طریق چاپ کاتالوگ شود .
متن ها یکی دیگر آیتم هایی است که اگر اصولی و به موقع از آن استفاده نشود باعث آزار خواننده کاتالوگ می شود ، پس باید به موقع ، کوتاه و خلاصه ، در جای مناسب متون و توضیحات محصولات خود را قرار دهید .
اینا کلیدی ترین مواردی بودن رعایت آن تاثیر بسزایی در طرح شما خواهد داشت .
با دیدگاه خود به بهبود این مطلب کمک کنید .
انتهای پیام .
اختصاصی توسط رضاگراف .