طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

طراحان لوگو ایران

طراحی لوگو ,طراحی کارت ویزیت,طراحی بنر,طراحی بروشور,طراحی کاتالوگ

از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

طراحی کارت ویزیت رضاگراف : نوشتن این مطلب زمانی است که آری از نگاه های شخصی و سلیقه های ذهنی خود می خواهیم به تجربه شخصی که در ماه های گذشته بدست آوردیم و با نگاهی متفاوت به معقوله طراحی و چاپ کارت ویزیت بپردازیم .

از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

در مقالات گذشته به مرور اینکه کارت ویزیت چیست و پر فروش ترین جنس کارت ویزیت پرداختیم و با نکاتی در این باره تا حدودی آشنا شدید .

از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

از نگاه مشتری به کارت ویزیت نگاه کنیم

  

جدا از تصورات ذهنی هر طراح کارت ویزیت ، قبل از اجرا طرح می بایست شمای کلی کارت را با توجه به سلیقه مشتری و متن های مورد نیازش را دریافت کنید و بر طبق آن شروع به ایده پردازی کنید .نکته اینجاست ، تفاوت در بین ایده های ذهنی طراح با درخواست مشتریان جهت سفارش کارت ویزیت بسیار متفاوت به نظر می رسد . البته این مورد برای طراحانی است که تا به حال از نزدیک با مشتریان برخورد نداشته اند .

مشتریان کارت ویزیت : 

اغلب شمایی که به طراحی می پردازید ، شاهد این هستید که برای یک نمونه طرح کارت ویزیت ساعت ها وقت گذاشته و پس نشان طرح به  مشتری با نارضایتی مواجع می شوید که این نارضایتی ناشی از به بی توجهی یا کم توجعی طراح به سلیقه سفارش دهنده می باشد . در اکثر مواقع چنین مواردی برای طراحان بی تجربه اتفاق می افتد .

پیشنهاد رضاگراف برای طراحی کارت ویزیت این است که به سلیقه مشتری با هر ایده آل ذهنی احترام بگذارید و به درخواست مشتری با توجه به محدودیت چاپ دقت داشته باشید و نهایتا می توانید با رعایت اصول ، احترام به سلیقه مشتری و با ترکیب یک طرح جذاب و حرفه ای به وجود آورید . تا طرح مورد رضایت نهایی واقع شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.